Followers

Total Pageviews

Popular Posts

Tuesday, April 28, 2015

I am back....


Assalamualaikum...
Last update 2011...
Pergh lame giler x bukak blogger....
dalam mase 3 taun lebih nie macam2 bende jadi...
Aku hilang ramai orang yang aku sayang...
yang pergi x kembali
Arwah Atok...Oktober 2014
Arwah nenek...1 syawal Ogos 2011
Arwah nenek Eton Mei 2014...
Yang pergi dari hidup aku(aku x tinggal kn korang pown korang yg tinggalkan aku k)...
Aku sayang giler kot kt korang...
Tapi ape kan daya...
Liyana-2010
Aida-2014
Yang putus kawan pown ade...
hurm macam2 la...

Tapi tu sume xpe la live must be go on...
Sepanjang 2011 aku x update aku sebenarnye dapat hidup baru...
Lepas arwah nenek pergi aku quit form 6...
dalam bulan 10 camtu aku dapat offer uitm...
haaa tekejut la den...
aritu check xdpt tau2 dapat plak...
aku pown stop keje kilang...
siap2 nk sambung belajar...
Aku pown xtau kos ape yg aku dpt...
yelah result 4A ape kos je yg boleh dapat...
Aku dapat kos office management....
kos pompuan kate abg aku...
ahh lantak la janji dapat masok uitm...
no matrik aku****536805...

ari pertama kat uitm still fresh ngan aku...
Sepatutnye aku dapat blok teratai...
tapi terlajak p angsana...
No bilik aku AG09...
aku dapat katil atas...
yang xboleh bla...
owner katil bawah aku name same ngan aku Haziq Halim@ HAHA...
Ari pertama Mds kene p Dewan Seri Iskandar@ DSI.

T aku sambung ag...






No comments:

Post a Comment