Followers

Total Pageviews

Popular Posts

Follow by Email

Thursday, April 30, 2015

Uitm Di Hatiku...

Assalamualaikum...

Ok kite sambung balik pasal Mds...
MDS @ Minggu Destini Siswa...
Kalau baru masuk uitm...
mmg kene ngadap bende nie...
bende nie ceramah je...
pas tu ade la kene isi borang ape bagai sume...
minggu nie mmg padat...
korang ase boleh nk bla la dari uitm...
mane x nye sume kene jadi macam budak tadika...
sume kene beratur pakai kemeje tie lengkap la...
aku nie xkisah sangat sbb aku mmg suke pakai tie...
so kemeje 24jam pown boleh...
tapi seronok gak la...
yelah 18 taun hidup xpenah duk hostel...
so kene belaja la semua....
Mds nie 3 hari je...
rabu khamis jumaat...
Hari kedua Mds mcm tu gak la...kul 5 pagi dh kene beratur...
time nie la aku kenal angah@ zhafran dye orang perak tpi belah utara parit buntar...
dye pown stay kat penang...kat permatang pauh...
time tu aku budak nie riuh betul...
sje la duk dekat2 nk dengar aku x bpe ingat sangat sbb time tu baru duk perak kot...
mne paham sangat...
time nie gak la aku kenal wari nie...
wari nie kenal sbb satu kos ngan dye gak...
kire senang la dh ade membe satu kos nie...
aku nie bukan ambik tau sangat pasal kos nie...
maklum la rusa masok kampung...
ape pown xtau...


aku xde mood nk tulis ag...
sok sambung...

No comments:

Post a Comment