Followers

Total Pageviews

Popular Posts

Follow by Email

Saturday, February 12, 2011

still blom ade rezeki....

huh dh lebih seminggu xdpt nk on9 atau on com....
nie sumue berpunce daripade RAM komputer kt umah 2 terbakar...
so nk xnk kene la on9 kt cc je...
minggu nie mcm hal la berlaku dlm idop aku nie...
tapi nmpk nye satu pown blom ade hasil lagi...
aku nie dh la sengkek...
moto x siap lagi...
nk kuar moto pown mungkin lmbt lagi(tapi bkan moto ak la moto abg aku hehe)...
bapak nk no plat 151...jawabnye lam blan 3 nanti la...
moto ak still tersadai lagi...sebab pomen nye dh keje plak...
tapi 2 sume ak x kesah lagi...
yang aku kecewa sangat nie...
satu hari nie aku mengharap kan sesuatu yang pada awalnye nmpk jelas...
last2 x jadi...
cite nye mule mcm nie...
skung nie owg ngah sebok gler nk crik sejenis cicak yang namenye 'tekek'...
mule2 rase mcm xkisah je...
tup2 pakcik ak tnye ade x kenalan yg bleh dpt kn cicak nie...
tapi sebab aku fikir nie rezeki tuk aku...
so aku pun bgtau la membe aku...
lepas deal sume kiteowg pown jumpe la kawan ak 2...
cicak 2 ade kat kelang...mule diaowg deal pukul 12...
aku pun tgu...pas2 tukar paln kul 6 petang tadi...
aku pown sbr je la...yelah sbb nk duit xdpt 1k...0.1k pown x pe...
last tgu smpi kul 9 mlm...still xde jawapan kawan pakcik aku dh call...
dye ckap 80k cash dh ade....
tgal tunggu owner je nk jual...
skung nie xtau la mcm mane...owner cicak 2 tamak la...xckup ke 80k...
nie ak dh serba salah ngan pakcik aku...
last2 aku pikir nie mmg ak blom ade rezeki lagi nie....
xpe sabar je la...walaupun hidup aku harini terbuang mcm 2 aje...
owner 2 ckap besok dye akan bawak bende 2 ke juntai...harap jadi la...
yg mlm nie pown harap2 jadilah...

hati yg kecewa محمد حازيق

No comments:

Post a Comment