Followers

Total Pageviews

Popular Posts

Monday, January 24, 2011

Insan yang lebih tua akalnya dari umurnya...

bru kejap tadi aku bace blog kawan lame aku....

tibe2 aku menangis....alangkah baiknye budi perkerti dia....

walaupun sdah agak lame ak x berhubung dgn dia...

tapi bg ak dye mmg insan yg paling banyak memberi kesedaran kepade aku...

dia mmg seorang yg amat merendah diri...

tidak lokek untuk memberi pendapat kepada org lain...

dan paling penting tidak pernah lokek untuk berkongsi ilmu....

antara sahabat yg paling baik adelah die...

mmg tidak sia2 aku menjadikannya idola aku...

walaupun kami sebaye tapi fikiran dye amat terkedepan....Masyaallah...

aku sangat berharap aku mampu untuk mengikuti jejak langkahnya...

aku mendoakan semoga suatu hari nanti aku dpat berhubung dgannay semula...

semoga Allah memberkati kehidupan kamu sahabat ku...dan semoga kamu menjadi srikandi yg diredhai Allah...AMIN...



lagu nie khas ditujukan kapadanya...

kenagan masa silam ku...MHO



No comments:

Post a Comment