Followers

Total Pageviews

Popular Posts

Thursday, January 27, 2011

semakin bertambah semangat....

assalamualaikum warahmatullahiwabarakatu....
masuk hari nie x tau la bape lame hari x post something....
bukan ape buzy ckit la...mane x nye asyik youtube je....
sume nye pasal jihad...saya x tau la...kenape semagat jihad nie semakin menebal dalam jiwa nie....
mane x nye macam2 video dh dpt tgok...ade yg wat saye menangis, marah, menaikkan semangat,dan yg paling best tgok seruan jihad oleh imam di baghdad....senang cite mcm video la saye dh saksikan....
boleh dikatekan semua mengajak umat islam berjihad...
wahai umat Islam sekarang bukan masa untuk kita menikmati kemanisan dunia kerana sekarang ialah masa untuk kita mencari jalan menuju ke syurga Allah S.W.T...bangunlah kalian semua...berjihat lah dengan senjatamu,hartamu,keluargamu,serta dirimu...marilah kita bersama2 mencari keredhaan Allah....
apakah kalian sanggup melihat agamamu,bangsamu serta negaramu dipermainkan oleh kafir laknatullah....
ayuh kita bersama2 mencari jalan untuk berjihad....sesungguhnya orang yang mati syahid tidak mati disisi Allah....sesungguhnya setiap darah yang mengalir dari setiap tubuh para syuhada akan mengalir ke syurga...
Andaikata kata jika saya mampu untuk mengangkat senjata untuk pergi berjihad nescaya ketika detik ini, ketika masa ini saya pasti akan pergi....apabila saya mara ke medan jihad tidak mungkin saya akan berpaling...saya akan pergi untuk memperoli kemenagan ataupun syahid...
BISMILLAHIRAHMANIRAHIM...
Ya Allah Ya Tuhanku sesungguhnya Engkaulah yang Tuhan Maha Berkuasa...yang menguasai langit dan bumi...aku sujud memohon kepadaMu...
Andaikata insan sepertiku layak untuk berjihad maka Engkau perkenankanlah hasrat hambamu ini...
sesungguhnya aku adalah hambaMu yang hina...Ya Allah Engkau berikan lah peluang kepadaku untuk menebus dosaku sejak lahir hingga ke hari ini,dosa terhadap ibubapaku,terhadap guru-guruku,sahabat-sahabatku dan muslimin dan muslimat samaada yg hidup atau atau yg telah pergi menemuimu dengan cara berjihad...sesungguhnya Engkau adalah tuhan yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani....perkenankanlah doa hambamu ini Ya Allah...AMIN YA ROBBAL ALAMIN..
.
Ya Allah Engkau perkenankanlah doa hambamu ini Ya Allah....


luahan isi hati dan harapan M.H.O...

No comments:

Post a Comment